Party, fest, kalas, ohyes! ...Or not.

Vad sur jag blir. Varför ska alla festa bara för att inte jag ska?! :(

Det är så tyyyyyypiskt. Jag får väll hurra imorgon när ni är bakis.
Då ska jag bara säga: HA, känn på baksmällan ni. Hoppas det var värt det?

Nja, inte riktigt. Jag skojade bara. Men iallafall. Surt läge!

Vad kan man hitta på i våran lilla stad Piteå utan pengar..?
Jag vill att det ska hända någonting roligt, jag är på humör för det. Rastlös.

Nä, nu ska jag ta och fortsätta lyssna på mina älsklingar. Rise Against ♥

Eller vänta. Jonka skickade just lite roliga fjortisvideor från 2010.
Dom har jag helt missat. Nog är jag allt lite efter, eller?

Hur som helst, dessa årliga fjortisvideor är alltid lika underhållande!
Verkligen noll bakgrund, men skratta kan man iallafall göra. "He-he".


Postat av: y0y0y0y0megah033

hahahaha liiiiiiiinus wikström ;););)

2010-05-07 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0