Only to be with you

Idag kom min lillebror hit, så vi har lagat middag och efter det så for han ut. Själv har jag bara suttit här framför datorn och degat på som någon annan slöis.

Sitter och funderar på vad jag skulle ha hittat på idag?! Är en aning trött faktiskt.. Nåja, nu hade jag tänkt ta en rök i det härliga nästan-sommar-vädret. Har ju faktiskt kvar lite cigaretter ;)

Update: Wosh and wosh! Sist jag satt ute så var det strålande sol och klarblå himmel. Varmt var det också så att det räckte och blev över. Nästan bastu-värme ju. Nu när jag skulle gå ut och ta en rök i solen och steka eller ja, trodde jag iallafall. Då hade solen gått i moln och det är alldeles grått och äckligt i himlen. Kul. Jätte kul. Not. Vars försvann vädret?!

 


Heltklart unlike-knappen på detta. Uuuuuuuursch. Och blä. Även lite fy..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0