Nu är vi där än en gång

Vars är det vi är nu än en gång? Jo. Den här grejen med att hata jävla tjejer!

Till att börja med. Jag är förövrigt glad, förövrigt happyface och allting. Men det finns en sak som stör mig och det måste det ju få finnas utan att alla tror jag är världens bitterfitta. För så är inte fallet. Jag är inte bitter annars! :D

Som sagt. Det finns en sak som stör mig. Som fan. Just nu har jag lust att skriva "jag hatar alla jävla brudjävlar". Men då överdriver jag ju. Vilket jag kan ha en tendens att göra ibland. Jag är bara galet irriterad på ett par små fjortis-skabb-äckel-flickor (om man nu får uttrycka sig så!). Nej, det är inte alls helt utan anledning. Man kan ju inte hata folk "bara för att". De har båda två gjort mig nåt, självklart.

(Där ser ni. Jag hade tänkt skriva att jag HATADE ALLA tjejer fast fallet just nu var bara att jag är SJUKT-JÄVLA-IRRITERAD på TVÅ. Hatar inte alla tjejer. Och hata är ett lite väl starkt ord. Men det får duga just nu åt dessa girls!)

Nä, nu orkar jag inte låta mer negativ än vad jag egentligen är. Det är det enda som just nu stör mig. Så. Nu hade jag fått det sagt! Man får väll hoppas att de läser och tar åt sig. Nä, skoja.. Haha. Var bara tvungen att få skriva av mig lite aggressioner för att nu kunna lägga det på hyllan ett tag.

Äsch, nu glömmer vi det där och tar en lite gladare låt! :)


Postat av: anna

jaga, men då är det kanske inte så konstig att vi båda haft bra väder :)

2010-05-19 @ 21:53:18
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/
Postat av: anna

jaha*

2010-05-19 @ 21:53:36
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0