Lördag

Igår så kom som sagt Peter och Jonka hit.
Vi gjorde inte alls mycket, tog det lugnt och såg film. Vi såg The Shining.
Har sett den förut och den är väll helt okej. Annars så svammlade vi bara som vanligt.
Vi avslutade kvällen med lite vänner, som jag gör varenda kväll.
Vi trängde ihop oss alla 3 i min säng än en gång!

Imorse (idag) var det jag som vaknade först, som vanligt!
Vaknade av att Linuz ringde och väckte mig. Då insåg jag att det var strålande sol
så jag steg upp medans pojkarna låg och sov.

Sen så har vi suttit ute under dagen och stekt lite i solen.
Jocke och Linuz har varit här också en stund och myst ute i solen.
Peter har även hunnit med att flyga drake med min lillasyster.
Tillräckligt kul syn kan jag ju lova ;)

Ikväll är planerna osedda ännu. Ska iallafall börja med att hoppa i duschen.
Insåg faktiskt idag att jag har pengar på mitt kort! Lycka.
Så jag funderar på någon öl ikväll, men får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0