Lika brun som en afrikanare

Eller så inte. Men har iallafall stekt färdigt nu och även hunnit med att ta en kall dusch. Kan lova att det var behöverligt efter de 2-3 solningstimmarna. Synd bara att man inte blir brun så lätt.

För att jag skulle bli brun lättare så satt jag först och sprayade en massa vatten på mig, men självklart så torkade ju vattnet upp lika fort som det landade på min kropp. Sedan insåg jag att vi hade faktiskt sololja hemma. Tacka Gud för solojla till blekisar som jag! Det är verkligen en suverän uppfinning. Vem på kom det?!


Nä vadå? Inte är det olja på mina ben inte? Inte heller är dom bleka!


Thank God!


Och svaret är nej, jag solar för fan inte toppless på vårat bebodda område!
Har bara en bikini utan band för att slippa mindre fina ränder när man bär tubtop.
Till saken: Titta hur blek jag är. Har faktiskt inte solat någonting i år. Fy mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0