Falsk glädje

- Linuzöhlund' / säger (22:34):
visst vet du att vi har sovmorron till 12 imorn?

Ni kan ju tänka er lyckan som forsade genom min kropp just då, eftersom att jag hade verkligen ingen aning omdet. Jag menar sovmorgon till 12:00 istället för 9:00, hur awesome är inte det? Helt klart det bästa som finns. Jag var så lycklig. TILLS...

...Jag insåg detta:
 


Fan. Helvetes. Jävlar.

08:35 är senaste bussen annars är det inte förens 15:10. TUR att det finns en till buss. Däremot måste jag gå en längre bit för att kunna åka med den, men det gör ingenting. Galet värt det! MEN som att jag kommer till att bli irriterad på dessa sommartider fram tills sommarlovet. Kan dom inte vääänta för tusan?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0