Det här med att gissa längd

Okej. Nu ska ni få höra någonting som jag skrattade åt mycket.

Jag till Linus: Men hur lång tror du att jag är då?
Linus: Hmm.. Få tänka.. Kanske 1,75?
Jag: HAHAHAHA, är du seriös?
Linus: Ja, vadådå?
Jag: Tack för komplimangen! Jag är 1,58 men okej..
Linus: VA? Du är ju typ dvärg! Ofta du är så kort? Ställ dig upp.

Och så ställer jag mig upp brevid honom..

Linus: Alltså, inte har jag tänkt på att du är typ ett huvud kortare än mig.

Och grejen är den att Linus har träffat mig MÅNGA gånger..


Alltså om jag vore 1,75. Hur långa skulle inte Peter och Jonka då vara?!


Postat av: anna

haha det kan man lugnt säga(a'

haha ajdå. jag brukar inte bada innan sommarlovet. gillar inte att bada om det inte är sommar. och enligt mig är det inte sommar inte det är sommarliv ;]

2010-05-23 @ 00:11:00
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0