Ändring

Usch vad jag är less min blogg. Alltså. Inte bloggen. Men designen! Nu kan jag ju tyvärr inte så hära jätte mycket om design och har inte photohop heller, men iallafall. Ska nog ta och byta ut färgerna och headern någon dag här framöver.

:)

Föressten. Jonka sitter och pratar om en av Piteås äckligaste brudar på msn. Hallå, who cares ANTON JONSSON? Byt samtalsämne tack!

Ja. Okej. Nu bytte han.

Men fan inte till något bättre. Nu började han prata om två mindre attraktiva personer av det manliga könet. Tror han behöver s-o-v-a. HÖR DU DET?!

Hoppas ni antecknade detta oerhört vettiga inlägg? Bra. Tänkte så att ni inte glömmer detta. Kan vara bra för er att veta.

Nu säger jag GOD NATT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0