What's going on?

Började tänka på en sak faktiskt. De senaste veckorna har jag ändrat tankar och inställning till flertalet saker. Jag har blivit riktigt duktig!

- Jag håller på att sluta röka.
- Jag har börjat gå på alla lektioner.
- Jag ska börja göra resterna i skolan.
- Jag ska försöka festa mindre.
- Jag behöver inte mina möten mer.
- Jag mår bättre.

Ett stort kliv framåt mot en bättre framtid. Så det så :D

Frågan jag ställer till mig själv är, varför? Haha, har ju inte precis hänt någonting speciellt eller så. Varför kom jag på helt plötsligt att bli duktig med det mesta..? Har ju iof varit less länge på allt det. Men ändå. Bara sådär? Är det möjligt? Haha, ja, uppenbarligen! ;) Vill man ha förändring så ska man börja med att förändra det man kan göra själv. Vilket jag håller på med! Så då får jag ju se ifall förändringen jag inte riktigt kan styra över själv kommer att komma. Jag hoppas verkligen, så att allt detta håller i sig och att jag lämnar det andra bakom mig. Så att det inte blir så att jag far tillbaka till allt det och fortsätter mitt liv i den riktningen, dvs neråt.

Jaja, okejdåå.. Finns faktiskt en liten snäll människa som fått mig att tänka om litegrann också, såklart att du ska få lite plus för det, ska ju icket glömma lilla dig, heheh. Tänkte inte riktigt på att du "pårverkat" mig en aning förens du själv nämnde det, sorryy. Fast iaf, när du väl nämnde det så har du nog liiiite rätt i det, kanske. Jajaja, om än det är konstigt så är det ju bra.. Jag menar, folk har ju sagt till mig förr om alla dessa saker? Att det är dåligt och att jag bör ändra mig osv. Har jag lyssnat? Inte det minsta. Haha, ojoj. Helt sickt egentligen. Men aja, jag har väll bara blivit smartare maby! ;) Behövde liksom verkligen få upp ögonen och inse att det finns annat här i livet. Så okej. Såklart att jag ska tacka dig, man vill ju som it vara otacksam juu, nehejdå. Så hörreduru, tackar så mycket till lilla dig dåå ♥

Nu är jag ju värsta tacksam som skriver några rader som tack, elr huuur folket?
Ja men precis, en låt på det!

Adios amigos! ;)




Kevin Rufolt Ft. Kid Cudi - Welcome To The World
Klicka för att höra via spotify.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0