One heart and one love means one cry

God morgon babes!
Sovit gott? Det har iaf jag. Fastän jag inte har sovit sådär hemskt många timmar, blev inte tidigast igårkväll direkt. Har precis fixat mig klar (var himla snabb idag!) och väntar på bussen som inte går förens om 20 min. Idag slutar jag ca 13:30, då ska jag och Blondie hem till mig.. Sen blir det ju lite partyy! Hihi. Fast det blir lugnt för mig iaf, ska upp tidigt imorgonbitti..! Jaja, nu ska jag gå in (Har mitt rum utanför själva huset) och kolla om det finns något kaffe mabybaby! :-) Peaceyao girlz & boyz.


Google.se <3<3


Postat av: Jennifer

huvudvärken gick över efter en stund som tur är ! Vad händer idag ?:)

2010-03-19 @ 07:29:22
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0