Öhm, lite gammalt va?



Burran om Tragiska och idiotiska:
Visst hade ni gjort slut på nyårsafton?


Svar: För det första, ni som inte läst inlägget och inte vet vad det handlar om kan klicka på "tragiska och idiotiska" för att läsa det. Nu till kommentaren. Ojojdå! Detta var ju verkligen ett gammalt inlägg att kommentera. Och svaret är nej, vi hade inte gjort slut på nyårsafton. Det står ju alltihopa, dålig på att läsa eller? Jag och Jossan var hemma hos Crille på nyår (usch, vad äckligt att skriva deras namn!) och vi skulle sova där. Då blev det så att jag for iväg för att jag var orolig över en vän. Jag var tillsammans med honom då (tyvärr!). Men jag bad den idioten att dra åt helvete senare på nyårsafton, när jag fick reda på att han hade legat med den f*ttan jag trodde var min bästa vän :) Hon hade även ljugit för honom om mig. Så hon var ute efter honom hela tiden. Dom är precis lika dåliga och jag skulle aldrig i hela mitt liv förlåta dom för att de gick bakom ryggen på mig TVÅ gånger. Vill inte se dom överhuvudtaget om jag fick välja. Sådärja. Varför dra upp någonting så gammalt? Jaja, hoppas du är nöjd med ditt svar. Annars får du läsa om inlägget nogare. Btw "burran", gäller dig precis lika mycket som alla andra. Våga skriva namn.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0