It's gonna be party tonight

Tjeeeeeena!
Sitter på skolan med Blondie och har lunch. Kan ju säga att det är nice att vara på skolan efter en heldag hemma, haha. Tro det eller ej! Hade föressten tänkt vara nykter ikväll och fara ut och grilla med lite folk. Men tyvärr peoples, blir inte så. Träffade Karin i skolan så jag snackade lite med henne och bestämde att det blir fest ikväll. Nice nice, är ändå taggad och sugen på det som fan! Jag som har varit så less på fest hit och dit. Men nu jävlar kände jag mig sugen på det ;-) Aja, hörs sen!


Någon som provat dessa föressten? Har hört att de funkar på vissa.
Har dock själv aldrig provat, så ska ta och testa två innan jag lägger mig ikväll..! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0