I'm gonna be lonely for rest of my life

Nu hade jag tänkt gå ut och möta Marcus!
Er och mig emellan kan jag ju ta och erkänna att jag ska tjuvröka, haha. Har ju egentligen slutat (typ). Men jag känner att jag håller på att gå under just nu, så jag måste röka. Har en dålig dag och känner mig allmänt "kass" och "ensam" idag bara. Fast jag vet att jag inte är kass, jag är bäst! Och ensam är jag inte, I've got my great friends. Men då är jag iaf schysst och möter Marcus emot att jag får några bloss, hihi. Kan ju även meddela att pluggandet gick åt hell.. Fel anteckningar, fel papper osv. Ojoj, he sög ju jävlat. Jaja hörrni, vi hörs senare, ska springa ut nu ;D


Mindre söt och gammal fyllebild på mig och Marcusboy ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0