Helgen kommer att smida jäärnet

Sådärja. Då var helgens planer DONE.
De ser ut följande:

Fredag:
Jag och Marielle far till mig, taggar, fixar oss osv.
Sedan drar vi till Linuz, sen kanske vidare ut på fest!
Sedan sover Blondie (Marre) hos mig :)

Lördag:
Åker med mamma (kanske skoter med Marcus) till hennes kompisar.
Sitter där och umgås, smådricker och myser på ute!
Sedan sover vi allihopa över där ute på trundön i deras stuga.

Söndag:
Chillar där ett tag, åker hem, tar det lugnt.

..Ändå hyffsad helg va? Kommer nog att bli trevligt, mys mys ;-)


Jävligt gammal och jävligt het bild på mig och Blondie som inte var blondie då ;-)
Däremot jag var blond så att det räcker och blir över. Liiike it.


Postat av: immaz

Tack :)

2010-03-18 @ 21:00:48
URL: http://immaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0