Euw, emofjortis vadå?

Hej! Nu är ungefär halva onsdagen över, vilket innebär att halva skolveckan har gått. Snart helg! :) Kan ju börja med att lite stolt berätta att första dagen med att sluta röka har gått superbra! Inte ett enda bloss hittills iaf. Ska absolut försöka hålla mig ifrån något bloss alls, har ju mina tuggummin, haha.. Sedan så kan jag ju berätta att det kom fram en fjortis och började lacka om.. Ja.. Faktiskt så vet jag inte ens om vad? Haha. Hon såg iaf ut som ett emo. Any way, jag uppfattade inte ens 10% av vad hon pratade om i och med att hon babblade på riktigt snabbt och jag förstod verkligen inte vad det handlade om, så jag bad hon lugna ner sig litegrann och då gick hon. Tror hon har några sorts humörstörningar och inte riktigt förstår vad hon gör, stackars flicka alltså.. Sedan så sa hon att hon och hennes pojkvän (eller vad det är för någonting) inte skulle lämna mig ifred..? Hm, jaja, känns som att det var ett hot hon kom för att ge mig ;) Inte för att jag bryr mig, jag tar varken åt mig eller blir rädd. Enda jag blev rädd för var hon, hon såg riktigt läskig ut, helt svart ruffsigt ovårdat nött hår, ojämt och "slaffsigt" smink. Ofräsh helt enkelt. Fast en del tycker ju det är snyggt och bryr sig inte hur dom ser ut, men det är ju upp till var och en såklart. I don't care, det är inte jag som lider utav det, hehe.. ;) Hon såg nästan lite drogad ut också..? Tror ju inte hon hade tagit droger, hon ser nog bara ut så i sig själv. En del gör ju det, synd om dom, inget att mobbas för.. Hmm, jaja. Emosar ni vet.. ;) Skitsamma i det, who cares liksom? Orkar inte bry mig längre. Annars så har dagen smidigt på helt som vanligt. Jag och Linuz har varit en kortsväng på stan också! Nu väntar jag på käk och sådär. Sedan blir det nog bara ta det lugnt!


Btw. Måste bara påpeka att jag absolut inte menar att väldigt mörkt eller svart hår är fult, absolut inte. Jag har ju själv haft det och det är super snyggt! Jag gillar det helt klart. Snyggt på dom som passar i det och inte bara ser emo ut.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0