Bilderna från vallsberget!

Kan säga att läskigast var ändå att åka madrass i liften. Haha, jag och Sofia failade lite hit och dit. Men något lyckat åk fick vi iaf. Då vi inte tog oss upp i liften fick vi lov att ta Jonka och Alle till hjälp! Då gick det lite bättre. Blev nån timmes åk.. =)


Tommy och Linuz


Sofia


Sofia, Tommy och Linuz


Som att jag och Sofia stekte i backen, haha :)


Snacka om att det gick fort, haha, ojoj. Men kul var det, tro mig!


Marcus åkte lite bräda också.. Ehm. Ja. No comments om hans talanger ;-)




Jonka och Alle i backen


Jag och Sofia. Bjuder på denna, snygga är vi ju ;-);-)



Efter det for vi till Linuz och bastade! Blev en lyckad kväll. Fick åka skoter och allt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0