Äntligen fredag och helg

God morgon! Solen skiner och det är fredag, härligt va..? Synd bara att det är lite kallt, -11.. Men det ska tydligen bli 0, skönt! I helgen har jag en helnykter helg inplanerat. Ikväll ska jag väll umgås med folk och imorgon eventuellt fara och kolla på skotertävling på valls. Men man vet ju aldrig hur saker och ting ändras, vi får helt enkelt se.. ;) Vad ska ni själv göra i helgen? Eller, ni behöver inte svara, väldigt många av er ska förmodligen festa, I guess, hehe.. Kan även säga att jag har varit rätt så röksugen nu på morgonen, men jag har fortfarande inte rökt ett enda bloss. Känner att det här kommer nog att gå bra! Jag tror faktiskt att jag kommer att kunna sluta att röka nu. Hur bra som helst! Aja, ska iväg till bussen nu. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0