Uppe!

Sådärja. Har legat i sängen i typ 2 dagar och bara kollat serier. Därav ingen bloggning. Så nu har jag äntligen pallrat mig upp! Ska ta en dusch, städa upp mitt rum och sen ikväll hitta på något.

Nu är det färdig med slöandet! Haha.

Detta insåg jag när jag vaknade halv 8 imorse och fick panik.
Trodde nämligen att klockan var halv åtta på kvällen och att jag hade missat skolan. Så jag kastade på mig kläderna och gick in. Sen kollade jag på mobilen och såg att det var tisdag.

"SHIT, varför har jag inte varit på skolan på två dagar? Varför har inte mamma väckt mig?!" tänkte jag i panik. Sen såg jag att mamma kokade kaffe och funderade på varför hon gjorde det på kvällen?

Men jag vågade såklart inte fråga "vad är det för dag och tid?", då hade hon ju trott jag varit knäpp. Så jag gick ut till mitt rum igen och funderade. Då insåg jag att klockan var halv 8 på morgonen. Sen..

"Ahaa. Justja FAN, det är ju sommarlov".

Då tyckte jag att gränsen hade gått. Har man inte koll på varken tid eller dag är det verkligen riktigt illa. För att inte tala om alla mardrömmar och syner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0