Ibland vill man bara hata elektronik

Jag får damp på min datamus..! Den funkar inte som den ska.

Jävla förbannade laggskit (Sådär, nu har jag svurit tillräckligt..)!

Den låter "dudum", som det låter när man kopplar ut/in den nii vet? Så låter det mitt i allt och så slutar den funka, precis som om den inte är ikopplad.. Och så kommer den där lilla rutan "en maskinvara känns inte igen".. upp. Måste vara nå lagg i sladden.. Vad arg jag blir.

Så då vet ni att ifall jag inte bloggat på ovanligt länge så kan det hända att min datamus har lagt av......

Hittade lite roligare datamusar:
(För det heter väll inte datamöss, så det måste bli datamusar. Eller?!)






Den här hade jag ju inte tackat nej till, rosa-freak som jag är ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0