En förvånande nyhet!

 



Som ni ser så har jag bestämt mig för att ta den liten bloggpaus. Det finns vissa privata skäl som jag inte tar upp just nu (kanske senare), som gör att jag inte finner ork/lust/tid till att blogga.

Har ingen speciell tid för hur lång pausen blir. Och som sagt, det kanske kommer något inlägg då och då. Är man bloggnörd så är man! De outlagda bilderna från examens-fest-dagarna kommer också kanske tidigare.

Ni som är intresserade av när jag börjar om att bloggnörda kan ju bara lägga till mig på bloglovin eller helt enkelt kolla då och då. Svårare än så är det ju inte!

Puss så länge! Och sakna mig inte för mycket nu.. ;) Hehe, skämt..


Postat av: emma

neej:( men hoppas det löser sig=P kram så länge!

2010-06-16 @ 02:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0