10 LÖSTA funderingar just nu!

Igår hade jag ju 10 funderingar och var på lite sämre humör pga det. Men nu har jag grubblat på det, så nu är det löst alltihopa (nästan). Nice va?

Såhär skrev jag igår:



Såhär är det nu:

1. Jag struntade i dagens och far dit imorgon och tittar på brännbollen. Har även lovat Sofia att göra en sak med henne, såklart jag inte sviker!

2. Jag tar och städar mitt rum idag istället.

3. Jag ska dricka vin och öl på tors & fre. Det bästa! ♥

4. Jag tar något random från min garderob (kläder är inte viktigast ju!)

5. På torsdag blir det klassfest och på fredag får jag se.

6. Jag har berättat för min lillasyster att jag inte kommer.

7. Jag behöver inte fara till den personen och göra det där :)

8. Ja, jag ska strunda i att ***** med *****. Blir bäst så!

9. Jag tror jag ska ***** på ******, men inte bestämt än! Det finns dock gott om tid till att bestämma mig angående det, så det är ingen fara.

10. Jag ska steka och glida i sommar! Om inget annat dyker upp, hehe.

Allting löser sig alltid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0