10 funderingar just nu..

1. Ska ta strunta i morgondagens aktivitet och onsdagens brännbollsturnering och ta sommarlov nu?

2. Ska jag orka städa mitt rum eller leva i stökigt tills imorgon?

3. Vad ska jag dricka för alkohol på tors & fre?

4. Vad ska jag ha på mig tors&fre, eftersom att jag inte har råd att köpa något?

5. Ska jag börja bestämma mig vars det blir på tors & fre eller vänta?

6. Vad ska jag säga åt min lillasyster då hennes examen är torsdagskväll?

7. Ska jag fara till ******** och ***** ***?

8. Ska jag strunta i att ***** med *****?

9. Ska jag ***** på *****?

10. Vad ska jag göra i sommar då jag inte har jobb? Raslösheten kommer flöda!

Ni vet. "Livets stora frågor just nu".


 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0