Vad jag missat i helgen

Fick lite sms imorse ang. trästocks! Har ju såklart pratat med dom under helgen och trust me. Verkar ha varit halvgalet, men ändå förvånande lugnt.

Sms från Jonka: Hemma från ett galet trästocks nu alltså :P slitet som fan, godnattt
Jag: HAHA. Dåre. Sen vill jag veta ALLT. God natt :)
Jonka: Har mycket roligt att berätta xD

Sms från Glenn: Vi har eldat upp tältet :D
Jag: HAHA galet. Hoppas ni tog kort innan!! :P


Varför jag hoppas dom tog kort är för att dom hade tydligen ritat/skrivit en massa skoj på det. Nåja. Det jag har hört hittills är busigt. Så ser fram emot att veta vad jag missat under helgen..!

Äh. Vafan. Nästa år, då JÄVLAR. Sen får jag väll tagga inför PDOL som jag inte ens ska till. Bara för att ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0