Hemliga bloggen

Minns ni min "hemliga blogg"..? Hade faktiskt nästan glömt bort den. Men nu har jag uppdaterat med tre nya inlägg! Två av dom nyss, och det ena för några veckor sen. Trust me, skulle den öppnas skulle det verkligen kunna väcka känslor hit och dit. Speciellt aggressiva, haha. Så kul, SÅ jävla kul.








Viktigt! Den där rubriken med "knarkar", har absolut ingenting med mig att göra. Jag tar INTE droger. Och sedan så kan jag väl be om ursäkt för lite väl olämpliga ordval. Men som sagt, den där bloggen kan endast jag läsa. Eller..? ;-) Nåja. Tvivlar starkt på att ni ens kan försöka gissa er fram till vad som finns dolt där under. Vissa saker skulle chocka er. Andra kanske inte vore helt oväntade.


Postat av: Shiko

sv: Ååh! Tack så hemskt mycket. <3

2010-07-17 @ 14:13:13
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0