Sluta deppa!

Åh.. Jag är så less På att alla ska deppa hela tiden.. Jävla emosar, eller?! Jag menar. Mer än 60% på min msn lista t. ex. har massa "emonamn".. Typ "hej, kom och tyck synd om mig, för mitt liv suger, jag är så tjock och ful och får ingen tjej/kille *snyft, snyft*..." jaha, SO?! Har ni inga vänner som kan trösta er eller..? Tips: Gå och banta, träna, bli snygg så ska du se att du får boys or girls.. eller så denna "hej, det är så synd om mig, my life is over, jag blev dumpad" Meeeen hallå! Standard, CAREFACE? Tips: Hallå, det var bara EN kille/tjej?! Det finns tusen andra (om du ser bra ut, har personlighet och turen på din sida dvs..) det hjälper inte att sitta framför datorn och deppa över EN person.. Come on! He dig ut och festa or something..?! Då träffar du nya. Seriöst. Jag är så sjukt less på allt emosnack alltså.. Ryck upp er för fan! Life is a big fucking party..! ;) And I love it...!
If you don't believe me - I can show you me and my life! ;)


Postat av: gfgsd

håller med.. hatar jävla emosar asså!!! så jävla töntigt att cutta sig oså....

2010-01-27 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0