Usch, jävla emo..

Jag måste bara berätta för er om en äcklig emofjortisbrud jag träffade på en fest en gång. Känner henne inte och vill verkligen inte göra det heller.. Iaf så kom hon dit osminkad och i mjukiskläder (jag menar, vem går på fest så ens?!) hon kände ingen där förutom hennes killkompis som hon kom dit med. Hon drack ingenting, utan det enda hon gjorde var att sitta i ett rum. Jag känner henne inte ens och så kom hon till mig och verkade precis som om hon vore min bästa kompis och att vi kände varandra?! Och eftersom att jag var full så blev jag såklart trevlig automatiskt tillbaka (jag är snäll i fyllan mot alla ;)). Ju mer kvällen gick desto mer gick denna tjej mig på nerverna. Visst, okej om hon snackade med mig, trevligt det. Men hon behövde ju inte springa efter mig HELA kvällen..? Sedan så fattade hon inte att alla undvek henne och hennes mjukisar, ha-ha.. Patetiskt!

Hon lyckades komma med på en bild, men eftersom att jag är så snäll av mig så tänker jag inte visa upp henne i min blogg inför alla. Hon vet nog själv vem hon är, I think ;)
Här är iaf henne söta dubbelhaka:

How cute isn't it? ;)

Nu idag vet jag tyvärr mer vem denna tjej är. Usch.
Man gör inte mig irriterad. Så det så. Lär dig det....

UPDATE:
Jag var bara lite arg, alla blir vi arga någon gång ;) Ursäkta, eller någonting.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0