Inför sommaren..

Har precis ätit en supergod sallad (helt fettfri ;)) och till det en lättdressing, dvs vanlig filmjölk + lite kryddor. Innan det så var jag ute och gick (förbränning, wiho! :D). Så min dag hittills har bara bestått av nyttigheter. So good.. Det är ju dags att börja fixa kroppen inför sommaren. Klart man vill vara smal och snygg när man ska gå runt i bikini på stranden och sommarkläder.. :) Så det är snart dags att börja med det på riktigt..!! Borde börja träna eller simma också, inte bara promenera. Så ska fundera på det.. Btw. Jag ska ju bli blond till sommaren också, hihi ;) Eftersom att det tar ett tag ska jag nog börja redan nästa vecka med att bleka slingor, köpa silvershampo osv! :D Har saknat det..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0