God morgon!

Hahaha, gissa vad jag såg imorse..? Jag såg att en viss h*ra härmar min blogg sjukt mkt..! Haha, gissa why..?! Jo, för jag har den bästa bloggen! ;) Ojoj, seriöst. Kom på nåt eget hooooe..! Och vet ni vad? =) Senare idag så kommer det upp bilder på fredagens och lördagens shopping! Nice va? Även all the truth om varför ***** & ****** kan dra långt åt helvete..! ;) Egentligen är dom inte ens värda att nämna i min blogg, men ni bör veta sanningen. För den vet JAG bäst, because i'm the fucking best! ;)
Så kika igen senare!


"God morgon hotties" + smilisarna, - Det var jag som började med det.



"Godnatt suckers!" + överstruket - Hade det också först! ;)


Haha, tragiskt va..? Hon har ingen egen fantasi. Uew, euw osv..


Postat av: Anonym

hahah du önskar att de va så va ;)! men tyvärr, om du kollar dom flesta bloggarna så äre både smilisar och överstruket och allt sånt ;p.. varför skulle jag härma dig? De fattar jag inte rikitgt. Men du får ju tro vad du vill. Men så äre inte :) Precis sånt som fjortisar tror.. " åh hon vill vara som mig". Njaaa.

2010-01-31 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0