Fick en award..!

Med denna award följer det även med en del regler:
- Lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en komentar i deras blogg att du gett dem denna award

Jag nominerar: (utan inbördes ordning)
Emelie, Daniella, MarielleM, MarielleL, Karin, Olivia, Tina.

Jag fick denna award av Alexandra.

7 saker om mig:
- Jag ska bli blond.
- Jag tycker om att vara i Älvsbyn och saknar det.
- Jag saknar en person väldigt, väldigt mycket.
- Jag bad två stycken dra åt helvete igår.
- Jag älskar sommaren och hatar vintern.
- Sommaren 2009 var den bästa sommaren jag haft.
- Jag har ingen bästa vän. Går inte att lita på folk här.


Postat av: marre

orkar it med någon award, kanske stoppar in de senare! =)

2010-01-31 @ 19:27:45
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0