Don't trust a hoe

God morgon sunshines!
Wollah, klockan är ca halv 9 och jag är vaken. Hallå, det är lördag?! ;) Undrar ni inte varför..? Såklart ni gör! Det blev inte att jag for iväg någonstans igår, jag somnade framför tvn, haha.. Var helt slut! Så det får bli idag ist! =) Ska iväg och shoppa lite med min lillasyster och mamma också, så det var bra att jag stannade hemma igår! Anyway, ni vet den här låten "don't trust me"..? Som jag och Jossan nöter? Hittade en annan video till den! Men ska göra mig klar, så vi får höras sen! ;) Kisses!


Den här la jag ju ut först! Den är dock bäst ;)



Denna hittade jag nu, som är orginalet..! Btw.. Nice partylåt va?! :D
OBS!
Syns den inte?! Klicka här för att se..


Postat av: Alexandra

Du har fått en award av mig :) kolla bloggen så ser du.

2010-01-30 @ 11:45:53
URL: http://wiikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0