Bark, bark baaark!

Först var jag på Marres födelsedags fest och sedan gick det som det gick. Då for vi ett par stycken hem till Mange. Trevligt, trevligt! Och svar ja, jag höll mig nykter hela kvällen.. Tråkigt som fan. Tur det var mycket folk man känner iallafall! När jag skulle hem från Mange såg vi att någon fattig jävel hade snott mina skor, moget, moget :) Om nu inte någon tog fel..? Isåfall, ge gärna tillbaka dom liksom ;) Fick lov att låna ett par skor av Marie, haha, Mange väckte upp henne, stackarn! Jaja, nu ork jag seriöst it skriva mer, är så förbannat jävla äckligt trött.. Så ska jag sova sköööönt. Nattii..


Postat av: ellenor

hoppas du får en bra dag :]

2010-01-16 @ 13:23:47
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0