"Underbara" jävla måndag

Jag hatar verkligen måndagar, usch! Dessutom vaknade jag av en hemsk jävla mardröm. Känns som att jag alltid drömmer mardrömar nu för tiden. Om precis samma sak också. Kan ju inte direkt påstå att det är roliga uppvaknande jag får. Så nu har jag en väldigt konstig och obehaglig känsla i kroppen, huvva. Jaja, ska iaf iväg på ett möte nu och sedan på den där jävla skolan.. Gissa om det har varit skönt att slippa den ett tag! Tur det även är sportlov snart. Sedan så får jag väll se vad jag tar och hittar på. Förmodligen så ringer jag min syster och kollar upp vars hon är, så att jag kan träffa henne och småsurra eller sådär. Nu ska jag iaf skynda mig iväg mot bussen.. Vi hörs senare fuckers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0