Svenskaarbete

Ja, nu ska ni få höra någonting riktigt chokerande! Jag, Tina Forsberg, ska göra en svenska uppgift idag, när vi dessutom har fått lov! Ja, jag kan också leka pluggis. Det trodde ni inte om mig, va? ;) Jag ska iaf kolla på filmen "Oliver Twist" som jag lånat av skolan. I svenskan ska vi läsa någon gammal bok från en lång lista på böcker, där fanns Oliver Twist med. Men då ser jag filmen och så får vi se om jag ids läsa boken sen. Haha. Inte för att jag har problem med att läsa eller så. Hade faktiskt VG i svenska i 9an och VG i svenska A (yes, jag skyter!). Men nu är det så att jag är fylld av någonting som heter lathet. Så varför inte bara kollade på filmen liksom? Går mycket fortare. Slipper man slösa bort en massa tid på att läsa en bok! ;)


Ser inte precis fram emot den "underhållande" filmen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0