Sitter i skolan

Detta blir nog ett av mina mest ointressanta inlägg, hihi. Men jag ville ändå skriva. Sitter iaf just nu på skolan och väntar på bussen som går 13:05. Då ska jag svänga förbi min praktik och få nå underskrifter. Därefter blir det hem och förmodligen inte göra så mycket. Jag har ett ledigt schema i princip hela lovet, så är det någon som vill hitta på nåt så är jag öppen för förslag, wiho! ;) Bara att ringa. Förresten så hade jag tänkt försöka att leta mig ett extrajobb! Kan alltid vara bra med lite cash. Så man får väll se hur det går med det.. Wish me good luck!

Puss, hej.


Postat av: marre

jo, tydligen! :( haha

2010-02-25 @ 14:15:43
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0