Praktiken

Jag blir ju kändis snart..;) Statestiken ökar, tackar så mycket! Sitter iaf på praktiken just nu, snorungarna jobbar för fullt så jag passar på att slöa mig framför datorn och blogga..;) Hehe. Nämen jag tar bara en liten paus! Snart är det lunch, skönt! Då blir det hem och röka och ta en paus från allt skrik som gör mig galen "suck".. Fredag idag, nice va?! Jag har faktiskt inga bestämda planer, så som jag brukar ha ni vet..? Utan i helgen tar jag det som det kommer! Fast jag ska eventuellt förbi Mange ikväll, nykter tror jag dock, och se hur det går där! Men får som sagt se. Inga planer än..! Btw, visst är det härligt att folk gillar ens blogg? Jag säger bara FORTSÄTT läsa, det är ju det en blogg är till för, att läsas..! ;) I like it. Men som sagt, kommentarer som jag inte orkar läsa ryker direkt. Annars får ni kommentera hur mycket ni vill mina små läsare! Jag tar som sagt inte åt mig av kommentarer som är lögner, "elaka", osv. För jag vet att jag är bäst ändå :)

Nä, nu ska jag gå och se vad dom här riktigt pysslar med, eller.. Fortsätta nöta facebook.. Jag får se! ;) Hehe. Hörs sen iaf bitches! Pussss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0