Nordnytt = noll respekt?

Kom precis på att jag har ju glömt att berätta en sak för er. Idag så stod min syster Marielle och rökte på skolområdet. Jag och Joakim stod brevid henne, så vi smakade också av hennes cigarett. Sedan så såg jag någon stå med en videokamera på insidan så jag sa "kolla, dom filmar eller nåt! Vad fan är detta?! Haha" till min syster och Joakim. Så de båda kollade dit. Då såg en av kärringjävlarna det och kom ut.

Hon: Hejsan, jag heter (minns inte hennes namn) och kommer från nordnytt! Vi står och filmar er nu. Är det okej om vi lägger ut det?
Joakim: Jaa.. Okej.
Jag: Nej!
Hon: Är det inte okej?
Jag: Nej, jag vill inte vara med..
Hon: Okej, men ni andra då?
Marielle: Visst..
Hon: Men är det inte ens okej om du bara syns lite?
Jag: Nej, jag vill inte vara med..
Hon: Hur gammal är du?
Jag: 18. Vadådå?
Hon: Jaha. Så du är 18?
Jag: Jaa? Vadådå?!
Hon: Ja, hade du varit under 18 hade vi som varit tvugna att fråga dina föräldrar. Men nu när du är 18 får du ju nästan skylla dig själv.
Jag: Eeh.

Sedan så gick vi.

Jag menar, kärringjävel? Vadå skylla mig själv för fan? Jag visste väll inte att dom skulle stå och filma där? Är hon  helt pantad? Ojoj, alltså! Sedan när vi skulle gå in så stannade hon oss igen.

Hon: Är det okej då om vi rullar det här sedan då?
Jag: *Tyst*..

Eftersom att jag hade bråttom till bussen så orkade jag inte stå där och disskutera med en totalt rubbad tant. Jag menar, lyssnar hon dåligt eller är hon trögfattad? Jag sa ju klart och tydligt att jag INTE ville inte vara med på deras förbannade film.

Vadå, måste man säga att man är 15 bara för att hon ska förstå att man inte vill..?!

Jaja. Jag sa ju då iallafall ingenting eller så när dom filmade som hördes, i och med att dom var på insidan och filmade medans vi stod utanför. Men förhoppningsvis så syns jag inte med överhuvudtaget!!


Postat av: Anonym

men shit :s så jävla störd!!

2010-02-22 @ 18:22:49
Postat av: Emma

HAHAHA SHIT! ja någon sånndär från tv filma mig en gång när jag var på en konsert och jag sa att dom INTE fick lägga ut det! dom är inte riktigt kloka!! :P så förvånar mig inte om dom "rullar bandet"

2010-02-22 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0