Melodifestivalen

Sitter just nu och har precis kollat igenom alla kvällens bidrag från melodifestivalen. Som de andra två lördagarna så tycker jag att det mest har varit kass musik. Ikväll så var det Elin Lantos låt som var bra! Och så en grupp som jag aldrig har hört förut, Crucified Barbara, de verkar vara musik i en del av min smak, har som sagt väääldigt blandat musik smak. Haha! Men deras låt "Heaven or hell" var iaf bra, enligt mitt tycke. Men inte en melodifestival låt precis. Så jag får väll hålla på Elin Lanto då! Vi hörs senare igen bitches, för nu ska jag dricka ännu mer cider ;) Kisses!


Här är då Crucified Barbara! Ska kolla upp nå andra låtar med dem senare och se om det är någonting som är värt att börja lyssna på kanske.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0