Lycksele

Justja! Minns ni när jag skrev att jag skulle iväg men inte sa vart? Har helt glömt bort att berätta vars jag höll hus, haha. Jag var iaf på Hotell Lappland som ligger i Lycksele tillsammans med min mamma. Vi åt god mat, badade både bubbelpool och i vanliga poolen sedan så var vi även på nattklubben som fanns på hotellet!


Dålig bild, men hotellrummet iaf! Fanns bastu också ;) Synd att jag inte gillar att basta!


Minibaren.. ;)


När vi åt! Fint ställe.


Till förrätt blev det oxfilétoast med en cider till det! Gott, gott.


Hälleflundra till varmrätt! Gjorde mig så mätt att jag inte orkade dessert, haha. Gott!
Vitt vin till det.


*Hemligt* recept.. ;) Gott!!


En supergod äppeldrink från nattklubben!


Det här minns jag inte ens var det var för någon drink! Haha! Lime, eller så tror jag.


Kul väg att åka va..? ;) Inte mycket..





Blev typ bakismat när vi kom hem till Piteå igen, haha..


Laxburgare, faktiskt gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0