Om att skriva ut namn

                                      


Så länge som man inte nämner namn på sin blogg är det helt okej att skriva precis vad man vill, enligt mig. Och i min blogg är det ju självklart jag som vet bäst och tycker bäst! ;) Och yes, det stämmer att.. Jag skrev ett långt inlägg om två personer och beskrev i detalj varför jag inte ville ha med dem att göra, då skrev jag ut namnen. Men det fanns ju ett syfte med det inlägget.. Jag fick så många frågor om vad dom hade gjort, varför dom var så dumma i huvudet mot mig osv. Därför skrev jag det, så att den som nu var intresserad kunde läsa. Jag orkade liksom inte dra historian flera gånger om dagen..? Ni förstår mig ju, klart man blir less. Och jag har hört på ryktesvägar att jag blivit personligt nämnd i 2-3 blogginlägg på två olika bloggar. Jaha, so what? Jag bryr mig inte, det är inte jag som skämmer ut mig och jag har inte ens orkat läsa inläggen liksom.. Och alla som läser min blogg vet att jag inte alls sitter och skriver om dom varje dag som jag hört. Jag har nämnt två namn i ETT inlägg. Det andra namnet har jag aldrig nämnt. Så, nu är jag väldigt less alltså. Och nej, det här inlägget är inte tillägnat någon, aboslut inte. Det är bara min åsikt som jag skriver ut på min blogg! Även fakta.. ;)

 


Btw!
Du vet vem du är och jag vet att du läser min blogg. Så läs det här noga nu, så att du kanske förstår att jag inte vill ha med dig att göra:
Sluta sitta och skicka massa hotsms åt mig, skriva att jag är en jävla hora, fitta, att du ska förstöra mitt liv osv. Du vet inte ens vad orden betyder. Och jag menar, jag är inte rädd för dig, precis? Du vågar ju då inte ens svara när man ringer upp dig. Men smsa för fullt, ja det kan du. Haha, pinsamt alltså! Och seriöst, hur moget är det av en kille att hota en tjej..? ;) Seriöst.. "Suck".. Så du har verkligen ingenting för det. Så give up! Har bett dig tusentals gånger. Nu får du ju seriös skärpa dig.. Hur gammal är du? Aja. Det var det jag ville säga dig, looser.. ;)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0