Hamnade i Korsträsk..?

Haha, hejsan. Efter melodifestivalen och singstar med mamma så blev det utgång. Pentan, såklart! Med en massa Älvsbybor, hade riktigt trevligt måste jag säga. Och efter det blev det en vidarefärg mot Älvsbyn med Jimmy och Robin, vi mötte Fredrik och hälsade på honom, trevligt! Har nämligen inte träffat honom på länge så. Efter det så for Robin hem, så jag och Jimmy for vidare till Korsträsk, till Andreas. Så nu sitter vi alla tre hos honom och chillar. Blir nog bara chill och sedan sova. Är faktiskt inte taggad på att dricka mer, haha.. I just wanna sleep.. ;) Har då ingen aning om hur jag ska ta mig ut på byn (Älvsbyn) eller hur jag ska ta mig hem till Piteå. Men det löser sig. Nu ska jag då fortsätta vara social med dom här.. Hörs imorgon. Kisses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0