Festsugen, ovanligt..?

Hej..! ;)
Sitter och småsurrar med syster M i telefon och inser att jag är galet festsugen.. Ovanligt ens..? Haha, fan vad surt egentligen. Vi sitter även och snackar gamla minnen.. Saknar dom så sjukt mycket! Kan inte säga annat än att det var bland den bästa tiden i mitt liv. Vi hade så galet mycket roligt tillsammans dom som vi var och många härliga påhitt.. ;) Nåja.. Ingen idé att sakna saker som aldrig kommer tillbaka, hur mycket man än önskar. Men som sagt.. Miste du hoppet - mister du allt. Så man får väll försöka hålla hoppet uppe om det iaf.. Eller?! Haha, btw.. Såg världens mest tragiska sak i tisdags på skolan, shit alltså..! Snacka om att vi dog i skratt.. Finns mycket tragiskt och patetiskt man sett i sitt liv, men det var nog en av sakerna som tog priset! ; ) Läste just också en sjuk sak.. Men det ska jag inte ta upp just nu! Ska se om jag hittar nå gamla bilder på pixbox eller nå..




Det här är den bästa festen jag varit på, någonsin!
En av de bästa dagarna i mitt liv, det var så förbannat underbart! ♥


Riktigt rolig fest det här! :)


Examen 09, underbart kul..!


Naaw.. Saknar det, alltihopa..


Postat av: Murran.

saknar vintern 08/09 som fan :(

2010-02-03 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0