Face 2 face

Hej hörrni.. :)
Tidigare idag kände jag för att ta en bloggpaus, men vet ni vad? Då fick en väldigt vänlig person mig att inse att jag ska förändra mitt liv. Jag ska styra upp det så gott som det går. Skaffa mig ett bättre liv och försöka må bra. Bara skita i alla falska människor runt omkring mig som inte är värda att slösa tid på. Bra va?! ;) Vi får hoppas på att mina planer går igenom och att det inte dyker upp någonting. Idag sjönk nämligen ***** så sjukt lågt så att det inte är sant alltså..! Ojoj, sådana där människor borde allvarligt talat inte få finnas måste jag då bara säga. Jag menar.. Finns det inget behandlingshem för mytomani, eller? Jaja, gränsen blev då nådd och jag har verkligen fått nog. Jag är iaf otroligt glad över att det finns människor som är så pass mycket bättre, det ger en verkligen hoppet om bättre personer i omgivningen! (Och nej, syftar inte enbart på h**** och ä*****) Any way.. Tack än en gång till er underbara människor! ♥


Otroligt gammal bild.. Haha, ser ni hur jag såg ut..? ;) Pinsamt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0