Det blir en hel del musik ikväll

Nu vet jag vad det blir ikväll. Det blir en musicnight! ;)
Har ganska precis ätit en jättegod middag så nu sitter jag och dricker en cider. Väntar på att melodifestivalen ska börja. Egentligen hatar jag melodifestivalen. Det är inte bra, det är verkligen ointressant och för det mesta bara dåliga låtar. Men ska iaf kolla på det tillsammans med mamma och efter det sjunga singstar! Senare blir det nog ingenting speciellt. Mest troligt så blir kvällen spenderad här hemma med min mamma. Lugnt och skönt. Jaja, då vet ni det iaf. Uppdaterar väll kanske senare om jag har någon kommentar om nån låt i melodifestivalen eller om någonting annat dyker upp. Annars så hörs vi imorgon och så får ni ha en så jättebra kväll allesammans! Btw.. Mitt spotify funkar inte, jag blir tokig!!! Jag som är så musiksugen, haha.. Jahaja.. Får väll lyssna på gamla låtar via winamp.. Suck.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0