Blir att plugga som fan

Egentligen har jag ju praktik ons-fre. Men inte nu mer! Ska på skolan idag och imorgon. Ska jobba ikapp en jävla massa som jag ligger efter med. En del ska jag hinna med innan sportlovet, så jag behöver den tiden istället för att vara och ta hand om en massa skrika ungar, haha. Detta ska jag hinna med:

- Läsa ut en gammal bok på en jävla massa sidor
- Plugga till 2st prov (Svenska, samhälls) + ett till samhällsprov.
- Skriva en lång uppgift om en gammal författare. Jonathan Swift.
- Göra 10st photoshopuppgifter.

Nice. Någon som blir avundsjuk? Jaja, får blogga mer på skolan där jag även ska läsa igenom en massa bloggar, så jag gör inte det nu. Vill ju ha någonting att göra så att jag kan ta paus i pluggandet.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0