Är det fel med skadeglädje?

Såklart att det inte är! När någon man inte tycker om blir sårad/ledsen osv, är det ju självklart att man blir glad. Och vet ni vad? Det är helt okej! Så länge den personen gjort dig någonting. Jaja, har precis bloggat av mig lite på min andra blogg. Det var niiiice! Jag skrev om min skadeglädje. Man kan ju hoppas att det är någonting som svider rejält för er. Ju mer smärta ni får, desto med glädje får jag. Haha, nämen.. Kan man skriva så..? Såklart att man kan! Efter allt som har hänt tidigare så kan jag skriva vad som helst. Hur elakt det än låtar. För mig är det inte elakt. Inte om man jämför med vad jag fått. Önskar dock att jag kunde lägga upp det inlägget här, men jag låter bli eftersom att det eventuellt kan bli ett jävla liv då. Inte för att jag bryr mig? Det är ju mina åsikter. Men jag har bara inte ork till det just nu. Så ni får helt enkelt hoppas på att jag öppnar upp den och visar some day.. ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0