Funnit emotionell trygghet

Har suttit och kollat i lite olika bloggar, hittat nya osv. Helt enkelt mest kollat runt. Har hittat flera bloggar som drivs av personer, i detta fall tjejer, som lider av någon sjukdom.. Båda fysiska och psykiska. Även andra traumatiska saker folk gått igenom. Känslosamma bloggar alltså!

Det är sådana gånger man verkligen inser att man har det bra! Hur glad jag egentligen är över att jag har det bra, mår bra och är fullt frisk! Blir som så jätte lycklig när jag inser hur lyckligt lottad jag är, men ändå känslosamt berörd, dvs lite nere när jag läser hur hemska saker en del redan i ungt liv blir drabbade av.. Så otroligt starka människor som klarar att fortsätta leva ett liv, trots besked om en sjukdom, bortgång av någon väldigt nära etc..

Usch, vad hemskt! Nu lämnar jag det ämnet och ser bra saker. Viktigt att veta att det finns dom som har det svårt och har en enorm kämparglöd, men jag vill inte gräva ner mig i det för mycket i onödan, för jag är ganska lätt påverkad gällande sånt..


JAG ÄR EN FULLT FRISK MÄNNISKA SOM MÅR BRA PÅ ALLA SÄTT. Lycka! :D


Gammal bild, när jag har praktik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0