21/12-2010


(Klicka där ↑ för att komma till inlägget 21 dec 10)

Så gjorde jag ett inlägg i min blogg den dagen. Ett enda och inte fler. I det inlägget skrev jag att det hade snöat och la ut bilder från min mobil som jag tog när jag och en dåvarande tjejkompis väntade på bussen hem från skolan till Öjebyn. Hade tydligen snöat massor under natten. Kan ju säga att det snöar massor ute nu också, så är säkert mer snö idag än för prick ett år sen!


Varför jag censuerar är eftersom att jag och hon inte umgås längre. Av olika skäl valde jag att säga upp kontakten med henne. Så skulle kännas skumt att lägga ut ocensuerad bild på bloggen. Sen tror jag inte hon skulle uppskatta att hamna här heller. Lika lite som jag skulle uppskatta att lägga ut den. Då vet ni som inte har en aning om vad som skett förr :)






Hmm.. Undra vars mina beiga uggs tagit vägen? :o


Hade tydligen fotat Robin på skolan också! Som jag förövrigt umgicks med då och då för ett år sen bland annat. Vi är absolut inte ovänner. Ibland tappar man ju bara kontakt :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0