Sommarlovstestet

Detta har hänt under sommarlovet 2010:

Har du druckit tills du spytt? Jag tror det.
Sårat någon? Beror på. 
Förlorat en vän? Jo.
Träffat nya människor? Japp.
Kysst en främling? Haha ja. 
Tagit droger? Varje dag. Fast ne.
Haft en sommarflört? Nja, inte direkt.
Gråtit? Joo det har jag. Någon enstaka gång.
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej.
Tältat? Nej, hatar att tälta..
Varit vaken en hel natt? Typ hela tiden.
Solat? Någon enstaka gång. 
Badat? Typ bara en gång.
Haft ett förhållande? Nej.
Gjort dig riktigt illa? Inte farligt.
Gjort några nya percingar/tatueringar? Nej.
Läst en bok? Haha nä.
Skickat fel sms med flit? Varför skulle jag vilja göra det..?
Suttit vid datan en hel natt? Flera nätter. 
Näckat?
Hah ne.
Solat naken? Nej. 
Fått utegångsförbud?
Haha knappast..´
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Nej. 
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?
Inte det heller.
Varit i slagsmål? Nejnej.
Pussat någon utav samma kön? Ah.
Sjungit högt på ett berg? Knappast.
Kysst någon i regnet? Tror inte det.
Kysst någon i skogen? SÄkert.
Kysst någon du inte borde? Mh jo...
Tappat rösten? Blev sjukt hes två dagar. Så nära inpå!
Varit på festival? PDOL som var sjukt nice. <3
Gått upp i vikt? Jo..
Gått ner i vikt? Tror jag inte. 
Bränt dig?
Nej.
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Har ju knappt solat.
Varit utomlands? Nej.
Gjort ett bra köp? Säkert.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Kan man säga :-)
Haft skadeglädje? Haha JA!
Sovit under bar himmel? Näe. 
Vad kommer du sakna mest?
Ledigheten. Att kunna göra vad man vill när man vill.
Har du svart ärligt på alla frågor? Nästan ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0