PDOL 2010 <3

Pallar inte lägga upp bilderna nu, förutom min bästa bild ;-) Men jag kan säga att PDOL 2010 är ett av det bästa ever. Skulle döda för att se Dead By April eller Sonic Syndicate igen. Helvetes så jävla bra. Shit. Jag får då garanterat rysningar när jag tänker på det. AWESOME!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
(För er som inte vet så är det en från Sonic Syndicate!!! Ser ni så jävla nära jag är. Haha)
Shit, jag känner mig fan som en F13 som just sett Darin.. Nåja, älskar dom!


Kan snöra upp hajna på nå sköna snubbar som fick SS tröjor. Fett avis!! :)


Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Annica L

<3<3<3<3<3 asså dom e så awesome !!! jag var åxå på pdol och såg dom :D:D:D jag fick en ss tröja av dom och signerad dessutom :D Jag tog även en massa bilder på dom! Tur att jag hade med mig systemkameran :P

Asså villken dröm att se sitt favvo band live!

2010-08-24 @ 22:17:44
URL: http://annicall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0