Ovärd update

Lördag - Började med förfest i Bersikka hos Anders, trevligt trevligt. Sen blev det att jag slutade dricka och drog till Skellefteå istället. Lätt värt, var himla soft där.

Söndag - Sov typ hela dagen och kollade film i Skeå tills jag/vi drog till hem Piteå.

Måndag - Inge skola eftersom att jag var förkyyyld. Synd om mig!

Tisdag (idag) - Somnade direkt jag kom hem från skolan och vaknade kring 21. Har glott two and a half men sen dess och ska fortsätta göra det nu innan jag försöka somna igen!

PEACE.´

& btwwww. Min mobil har krachhhaat.. FUCK ITtt... Nån som har en duglig mobil att låna ut?!


Och du Marreee? Ska försöka bättra mig med bloggandet! ;-) H3H3H.


...kalla mig nörd...! Jake är för övrigt skönaste ungen lätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0